32 2 37 30 67
 contact@educator.ge

2015 წლის თებერვალში, ,,მასწავლებლის საქმიანობის დაწყების, პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის“ ახალი სქემის პროექტის შემუშავება/განხილვის მიზნით, შეიქმნა სახელმწიფო კომისია, რომლის ფუნქცია და შემადგენლობა განისაზღვრა საქართველოს მთავრობის სპმთპ-ის წევრთა პროფესიული განვითარება უმნიშვნელოვანესი პირობაა ძლიერი პროფკავშირის შექმნისა და სწავლა-სწავლების ხარისხის ამაღლებისათვის. წევრთა კვალიფიკაციის ამაღლების, კარიერული წინსვლისა და განათლების სისტემაში მიმდინარე რეფორმის გამოწვევების დაძლევის მიზნით,

დადგენილებით. სახელმწიფო კომისიაში მასწავლებლების ინტერესებს წარმოადგენდა სპმთპ-ის პრეზიდენტი. სპმთპ-ის მიერ წარდგენილი წინადადებების დიდი ნაწილი გათვალისწინებული იქნა კომისიის მიერ. 2014 წლის ნოემბერში, სპმთპ-მა დააფუძნა ა.ა.ი.პ. ,,საგანმანათლებლო დაწესებულებებში დასაქმებულთა პროფესიული განვითარების ცენტრი“

საგანმანათლებლო დაწესებულებებში დასაქმებულთა პროფესიული განვითარების ცენტრი

2015-2018 წლებში,,საგანმანათლებლო დაწესებულებებში დასაქმებულთა პროფესიული განვითარების ცენტრი“ საწესდებო და სტრატეგიული მიზნებიდან გამომდინარე, საქმიანობას ორი მიმართულებით ახორციელებდა:

1. ზოგადსაგანმანათლებლო სისტემაში „მასწავლებლის საქმიანობის დაწყების, პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემის“ მოთხოვნებისა და სტანდარტების შესაბამისად მასწავლებლების პროფესიულ განვითარებაზე ორიენტირებული სასწავლო პროგრამების შექმნა და განხორციელება;

2. სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულებებში დასაქმებულთა პროფესიული განვითარება.

ცენტრი ყოველწლიურად აწარმოებდა საგანმანათლებლო დაწესებულებებში დასაქმებულთა საჭიროებების მარკეტინგულ კვლევას და სპმთპ-ის წევრთა მოთხოვნების შესწავლას ახორციელებდა სპმთპ-ის რაიონულ ორგანიზაციებთან აქტიური თანამშრომლობით. მიღებული ინფორმაციისა და ანალიზის საფუძველზე განისაზღვრა სასწავლო პროგრამების თემატიკა, მოწვეულ იქნა შესაბამის სპეციალისტთა ჯგუფი და შეიქმნა სატრენინგო მოდულები.

2015-2017 წლებში მომზადდა 34 სატრენინგო მოდული: 15 საგნობრივი და პროფესიული უნარების სატრენინგო მოდული და 9 თემატური მოდული, საჯარო სკოლების პედაგოგების პროფესიული განვითარებისთვის, მათ შორის 3 მოდული უფროსი მასწავლებლებისათვის.

თემატური მოდულები:

 თვითშეფასების კითხვარი;

 ინდივიდუალური სამუშაო გეგმის შედგენა;

 მასწავლებლის პორტფოლიო;

 გაკვეთილის დაგეგმვა პრაქტიკოსი მასწავლებლებისთვის, შიდა დაკვირვების გაკვეთილების ჩასატარებლად;

 მოსწავლის განმსაზღვრელი, განმავითარებელი და შემაჯამებელი შეფასება.

უფროსი მასწავლებლებისთვის სატრენინგო მოდულები:

 პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევა;

 სამოდელო გაკვეთილის დაგეგმვა;

 გარე დაკვირვებისთვის გაკვეთილის დაგეგმვა.

 მცირეკონტინგენტიანი სკოლის პედაგოგებისთვის მომზადდა სატრენინგო მოდული და მიმდინარე სასწავლო წელს განხორციელდება გადამზადება: „სასწავლო პროცესის დაგეგმვა და წარმართვა კლასკომპლექტში“.

სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულებებში დასაქმებულთათვის ცენტრში მომზადდა 8 სატრენინგო მოდული:

1. სკოლამდელი ასაკის ბავშვებთან მუშაობის თანამედროვე მეთოდები და სტრატეგიები;

2. სასკოლო მზაობის პროგრამა;

3. მუსიკა და მოძრაობა სკოლამდელ აღზრდაში;

4. სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულების მართვა და ადმინისტრირება;

5. ზოგადი უნარების განვითარება აღმზრდელებისა და მეთოდისტებისათვის;

6. სკოლამდელი ასაკის ბავშვთა განვითარების ასაკობრივი თავისებურებები, ბავშვთა ფსიქოლოგია;

7. ბავშვთა ინკლუზია;

8. ბავშვთა უფლებები

2016 წლიდან ტარდება ტრენინგები საგანმანათლებლო დაწესებულებების ბუღალტრებისთვის თემაზე: ,,საბუღალტრო საქმისწარმოების სამართლებრივი საფუძვლები და საჯარო სკოლების საქმისმწარმოებლებისთვის-ელექტრონული საქმისწარმოება ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებებში

2018 წელს მომზადდა არაქართულენოვანი პედაგოგებისთვის პროფესიული უნარების საგამოცდოდ მოსამზადებელი სატრენინგო მოდული, რუსულ ენაზე და საპილოტე რეჟიმში ჩატარდა ახალქალაქში, ბოლნისსა და გარდაბანში.

2017 წელს ცენტრმა მოამზადა აზერბაიჯანულ ენაზე დაწყებითი მათემატიკის საგამოცდოდ მოსამზადებელი საკონსულტაციო ტრენინგის მოდული და უკვე 2 წელია ტარდება ტრენინგები ბოლნისისა და მარნეულის აზერბაიჯანულენოვანი პედაგოგების

ტრენინგებისა და სემინარების შესახებ დაწვრილებითი ინფორმაციისათვის ეწვიეთ გვერდს